dinsdag 25 september 2012

De tied


De tied
‘Woar komst vandoan?’
vruig ik zaacht
en luip n end mit hom op.
Moar hai –
hai zee niks en
de menuten doarna wuir ik stil.
Ik keek laangs t pad
en docht
aan de poaden dai ik har betreden:
poaden mit bloumen en vogels
en zun – har der ook nog schenen.
Toun heb ik zucht
den ik war hoast vergeten
dat poaden nait keren
en ook bloumen en vogels verweren.

Zo luip ik
en nou war schieterg
de regen
mien dreum binnenkomen.
Ik har kinnen vroagen:
‘Wat komst doe hier doun?’,
moar de dingen van toun
wuiren nat en kregen t kold.
Ik har ze n deken om willen doun
of n vuur willen moaken
of wat aans meschain.
Moar n haand wuir zaacht
op mien scholder legd;
verloaten keerde ik langzoam mie om:
ik schrikte en hoelde hoast verbeten,
moar hai –
hai laagde zaik en dom.

Hans ter Heijden
(Oorspronkelijk in het Nederlands geschreven, met als titel De tijd)